Vyhledávání

Hledat
Košík
Uživatel

Přihlášení

Registrace Přihlásit
Výrobce: Multimedia ART
Kód produktu: CHD10
Jazyk: Čeština
Určeno pro: Domácnosti Studenty
Ihned k odeslání

jednotlivá licence

Licence je určená pro instalaci na 1 PC, v případě zájmu o školní instalaci, zvolte multilicenci pro školy.

495,00 Kč
409,10 Kč bez DPH
Výrobce: Multimedia ART
Kód produktu: multi3
Jazyk: Čeština
Určeno pro: Firmy Školství
Na dotaz

Multilicence pro 3

Licence pro školy, přičemž je možné software nainstalovat na server, kam se přihlašují děti hromadně (klient-server) nebo na jednotlivé stanice v síti. Licence je platná pro celou školní síť.

1 290,00 Kč
1 066,10 Kč bez DPH
Výrobce: Multimedia ART
Kód produktu: multi30
Jazyk: Čeština
Určeno pro: Firmy Školství
Na dotaz

Multilicence pro 30

Licence pro školy, přičemž je možné software nainstalovat na server, kam se přihlašují děti hromadně (klient-server) nebo na jednotlivé stanice v síti. Licence je platná pro celou školní síť.

2 390,00 Kč
1 975,20 Kč bez DPH
Výrobce: Multimedia ART
Kód produktu: multi100
Jazyk: Čeština
Určeno pro: Firmy Školství
Na dotaz

Multilicence pro 100

Licence pro školy, přičemž je možné software nainstalovat na server, kam se přihlašují děti hromadně (klient-server) nebo na jednotlivé stanice v síti. Licence je platná pro celou školní síť.

3 900,00 Kč
3 223,10 Kč bez DPH
Matematika 2+3
HW nároky Ke stažení Obrázky
  • CPU: nejméně Single Core 1,6GHz nebo Dual Core 1,5Ghz
  • RAM: Minimálně 1GB pro XP, 2GB pro vyšší
  • HDD: 5GB
  • OS: Microsoft Windows XP SP3, Vista SP2, 7 nebo 8

Matematika 2+3

CD-ROM Matematika 2+3 je určen pro 2. a 3. třídu ZŠ, je to pokračování Matematiky 1.


Výukové programy z řady Chytré dítě jsou založeny na novém přístupu k výuce, výchově k tvořivosti a samostatné práci. V obou titulech Matematika 1 a Matematika 2+3 se klade důraz na geometrii. Geometrie naučila lidi myslet, byla na počátku různých věd a činností. U dětí je třeba ji velmi důrazně podporovat. Učitel Bajtík zde vysvětluje geometrii ve větším rozsahu, než jsou školní osnovy. Například v informaci o přímce je velmi důležité zdůraznit, že ji nemůžeme změřit, seznámení s úhly souvisí s trojúhelníkem atd...
Abychom dodrželi naši zásadu, že výukový program vytváříme i pro nadané děti, není možno "useknout" učební látku podle osnov těsně za 2. třídou. Učivo 2. a 3. třídy spolu souvisí. Toto rozdělení na CD-ROM by nepůsobí pozitivně na dětské chápání matematiky. Určité partie matematiky z hlediska správného pochopení není možno dělit.


Například: Násobilky, měření úseček v 2.třídě a měření obvodu rovinných obrazců ve 3.třídě. Pokud dítě pochopí a naučí se měřit úsečku, musí ihned vědět, k čemu to je dobré. Tím, že si změří délku svého pokoje se upevní jeho znalosti o délce úsečky.
Podporujeme způsob činnostního vyučování.


V celém díle jsme sledovali, aby úlohy byly pro děti zajímavé a řešením příkladů nebylo jen mechanické klikání na číslice. Pokud bylo možné, zvolili jsme hravou formu procvičování. (Například násobilka na balóncích, sčítání na nákupu v samoobsluze...)




Obsahem CD-ROM Matematika 2+3
je to, co se žák naučí v 2. a 3. třídě. Z toho důvodu je třeba ovlivnit dítě v tom směru, aby se zabývalo pouze úlohami, na které stačí, a neodradilo se ostatními. To se týká především úloh procvičovacích, které jim představí modrý Bajtík. Jsou zde zařazeny i obtížné úlohy, jako jsou Kvíz a Olympiáda.



Ovládání programu
je jednoduché. Dítě si zvolí jednoho Bajtíka. Na dolních tlačítkách stejné barvy jako je Bajtík si vybere úlohu. Napravo jsou další kruhová tlačítka, která úlohu diferencují.
V každé úloze je nápověda - příslušný Bajtíkza stolečkem.
Po vyřešení úlohy se musí na Bajtíka zazvonit. Šipkou se vybírá další příklad. Na černé tabuli se zapisuje počet správně vyřešených příkladů.



Poznámka pro učitele a rodiče
Na tabulce je možno ověřit si, které příklady žák řešil. Je možno určit dítěti, které příklady má řešit, a na tabulce si ověřit výsledek.



Modelové úlohy
Žlutého bajtíka si mohou děti volit podle zájmu. Přináší jim dynamické modely početních vztahů, podobně jako v matematice 1. Je to model sčítání, násobení, chod hodin a stavebnice.



Výukové úlohy
Bajtík-učitel v animovaných klipech vysvětluje nové pojmy a vztahy. Žák si učitele Bajtíka jistě pustí podle zájmu.



Procvičovací úlohy
Modrý Bajtík je 14 úloh na dolních tlačítkách. Každá z těchto 14 úloh se dělí podle obtížnosti na části, které jsou vyjmenovány vpravo nahoře na kruhových tlačítkách.
Na černé tabulce se průběžně objevuje číslo, které představuje počet dobře vyřešených příkladů. Klikem na tabulku zjistíte, které úkoly žák řešil. Je to dobrá příležitost, doma nebo ve škole zadat dětem individuální úkoly, a možnost je kontrolovat."

Magazín Slevy a výhody Jak nakupovat Obchodní podmínky Pro velkoodběratele Kontakty Mapa webu
Copyright and design 4Stars, s . r. o. 2005-2013
Naše projekty: Obleceni-next.cz | HotMode.cz